torsdag, mars 27, 2008

Rillestrikkede dresser

Oppskrift: Garnstudio
Garn: Dobbel alpakka
Forbruk: 409g (5 nøster av hver)
Tidsforbruk: 4 dager

Her har jeg strikket en dress på bestilling for ei på babysangen, har en annen jeg holder på med nå. Disse dressene er herlige og myke.

Jeg venter på actionbilder av denne




Her er noen actionbilder av den rillestrikka dressen jeg strikka til K da jeg var gravid.
Den er i størrelse 6-9mnd men ennå er dressen lengre enn det hun er, så den blir vel ikke så mye brukt akkurat.

Synes den er litt åpen i halsen, men tror jeg skal flytte litt på knappene, for siden den er rillestrikket så er den så stretchy at jeg klarer nok å få den på plass ja.


2 kommentarer:

Muffin sa...

Og Gud så skjønn hun var da! Ja dressen også selvfølgelig, den var nydelig. Men for en fin jente da!!

Lilian sa...

For nydelig lita tulle ! Og du har laga mye fint. :)