mandag, september 07, 2009

Kristiane 2 år!

Eg trudde eg var ein sånn person som likte å skilje mellom hobbyblogging og familieblogging, men dette er begge delane klæsja inn i eit blogginnlegg.

16. august blei Kristiane 2 år, og eg baka og baka og baka i det heile og det store og syntes at det aldri blei nok. Men det blei det, nok i massevis.
Denne marihøneforma er kjøpt på www.hobbyhimmelen.no sjølv om det er www.cacas.no som er leverandør. Eg syntes iallefall at 100kr i porto uansett kva ein bestiller er horribelt!
Dette er ei sjokoladekake med smørkrem og heldigvis lyger bildane litt for den var meir grå og rosa enn sort og kvit.


Denne ostekaka var heilt fantastisk!
Den er laga oppned i "royal heart" frå Cacas.


Slik såg kakebordet ut


Her er den stolte toåring som syntes det var så gøy å blåse ut lys at ho berre ville gjere det om og om igjen.

Godt at det er eit år til neste gong!

13 kommentarer:

Inger sa...

Gratulerer med 2-åringen! Og så den flotte kaka da! ;)

Hanne sa...

Mmmm. Så deilige kaker. Gratulerer med toåringen!

Bitt@mi sa...

Nydelige kaker - gjetter på at de ble godt mottatt:-)
Så flink du er!

Marianne sa...

Så stor hun har blitt! Og nydelig er hun!

Anonym sa...

Må bare kommentere her. Er nemlig ikke så mange som heter Kristiane (og som skriver det med K). Er ei lita Kristiane i min blogg også;)

mimouna sa...

Nydelig toåring og fristende kaker. :o)

MayM sa...

Gratulerer med toåringen. Kakene ser virkelig gode ut. ikke rart det er gøy å blåse ut lys på sin egen kake :)

Muffin sa...

Gratulerer med toåring! Åsså så fint kakebord, ser godt ut, nam nam.

Malin sa...

Når du lager kaker går du virkelig inn for å lage kake. Aldri sett så fine bursdagskaker før. Ikke dem du kjøper en gang !

sol sa...

Gratulerer med to-åring :) Marihønekaka var knallfin, den må nok vurderes når det skal være toårsdag her om noen måneder.

Anlen sa...

Eg har også ei Kristiane! Men i bloggen går ho under namnet Prinsessa;) Eg ser vi er fleire!

Nydelig kakebord, eg vart frista til å kopiere litt til neste bursdag. Det er under ein mnd til, då vert minstemor 3. Tida flyg!

Pinnepenn sa...

For noen flotte kaker. Gratulerer med den skjønne 2åringen. :)

Benedikte sa...

Hei igjen. Ja mi Kristiane er også oppkalling, heter selv kristiane til fornavn og er oppkalt etter min oldermor, som igjen har navnet fra noen andre lenger ute i slekta...