lørdag, juni 06, 2009

Restultatet av Banan- og limekaka

Som eg fortalte her om dagen, så baka eg banan- og limekake, den blei ganske god. Men ikkje sånn jubelgod type "hurra, denne må eg lage igjen" og eg trur at grunnen til det var at den var såpass "vanskeleg" å lage. Tre bunner, forskjellig type fyll osv. Og så hadde eg kanskje litt for mykje limesaft oppi, så den blei litt bitter. Oppskrifta var dessuten til 12 personer, så eg har litt under ei halv kake som står i kjøleskapet og skal kastes idag, fordi den ikkje har blitt spist opp:(

Fnis. Margrethe ville at eg skulle blogge resultatet, så derfor gjer eg det:)

4 kommentarer:

Monicas sa...

så grunn god ut....banan i kake e jo godt.....

Pinnepenn sa...

mmm den så god ut!

Hanne sa...

Høres ut som en spennende kake. Det er kjekt å prøve seg på nye oppskrifter. En sjelden gang dukker Selveste Favoritten opp, men man må jo prøve litt nytt likevel. Eller som mannen min sier, hvis jeg henger med hodet over en kake/matrett som ikke ble riktig så god som jeg hadde forestilt meg: Hanne, man må kysse noen frosker for å finne prisen.
Jeg pleier også å gi bort eller kaste tiloversbleven kake hvis den ikke er egnet for frysing - det er ikke bra å kaste mat, men enda verre å spise på seg noen uønska bivirkninger...
Ha en fin, fin søndag :-)
Pludrehanneklem

Margrethe sa...

Takk for innlegget. Hilsen frøken nysgjerrig :)