mandag, april 13, 2009

Mitt påskeprosjekt

Ja, så var påska over for denne gong. Ekstremt deilig å ha ferie, endelig fekk eg gjort noko på handarbeidsfronten. Eg begynte med denne genseren nokre dagar før påske, men pga skulearbeid så blir det ikkje prioritert på kveldstid. Får håpe det endrar seg fordi eg har kjøpt garn til ein genser til meg også.

Oppskrifta til genseren fann eg her og eg har brukt 159g alpakka i forskjellige fargar i størrelse 2 år. Eg skulle egentlig strikke den i fargene som var brukt i mønsteret, men dei var så altfor blasse.

Eg laga ikkje knappestolpe fordi eg aldri fekk det fint, så eg lot vere å sy halsen dobbelt. Men eg merker at eg har felt av litt for hardt så eg må kanskje ta det opp etterkvart. Heldigvis gjer det ikkje noko for K å få ein genser tredd over hovudet.
Men det verste er, og dette gjer at eg føler at genseren ikkje ble noko fin, at eg har kjøpt to forskjellige parti med brunfargar noko som syntes veldig godt på dei bildene eg tok av berre genseren. Og eg såg det faktisk ikkje før eg hadde tatt bilde! Så irriterande!

No skal eg bruke resten av dagen på å brodere litt på ein duk, så kanskje den er ferdig til sumaren når vi har ferie neste gong:) Imorgon skal vi spikke kniv i klassen og det blir kjempegøy!

10 kommentarer:

Mourie sa...

Syns gensern ble kjempefin! Glede meg til å se den ferdige dressen til snuppa!

Klem!

Tonemi sa...

Jeg synes genseren ble kjempe flott.Nydelige farger...Så denne bør du være fornøyd med...Det hadde jeg vært:)

mimouna sa...

Genseren var fin den. Og hvis nyanseforskjellen bare synes i blitzlys er det forhåpentligvis ikke så ille? Men jeg forstår veldig godt skuffelsen din.

nragnhild sa...

Genseren ble skikkelig fin - men skjønner det er surt om det er fargeforskjell... Uansett er genseren med i trekningen - og gratulerer med ferdig produkt! :)

Monicas sa...

gensern ble fin den..

mARTe sa...

Jeg syns det ble en nydelig genser!

Sondre Nesje sa...

kjempe fin genser! ho passa den kjempe bra når æ møtt dåkker i byen!<3

Irene sa...

Jeg synes genseren var fin!! Og så flotte smykker og superkul veske du har laget :-)

MayM sa...

Kjempefin genser du har strikket. Fine fager også :)

-Anette- sa...

Nydeleg gensar til ei skjønn lita tulle =)