tirsdag, januar 29, 2008

Sydd vognpose!

Har sydd vognpose i voksduk med unikko-mønster:) Siden at symaskinen min plutselig bestemte seg for å sy baklengs, så må jeg si meg veldig stolt!
Brukte den gamle vognposen som mal for å sy denne, og det var temmelig enkelt. Men som Marita sier "Det er rettsømmen som er vanskeligst". Og det er jeg helt enig i! spesielt en rettsøm sydd baklengs. Jaja, det er jo ikke akkurat kjempesynlig.

I have sewed a bag to have on my baby-carriage in waxcloth with "unikko"-cloth:) My sewing-machine suddenly decided to sew backwards, so I must say I'm pretty proud of this! I used the old bag as a pattern to sew this, and it was pretty easy. But as Marita says "It's the straight-forward-sewing that it's the hardest". And I totally agree! Aspecially a straight-backwards-seem. Well well, it's not like it's the most visible.
Bildene er litt dårlige fordi jeg hadde den på makromodus, men jeg orker ikke gå å ta nye enda. Fiiiin rød vogn med fiiiin gul/grønn vognpose (hvem har sagt at ting på matche hele tiden? Farger er BRA!)

The photos is a bit horrible because I had it on macromodus, and I don't want to go down and take new ones yet.
Nice red baby carriage with nice yellow/green bag on it (who said that thing always has to match? Colours is GOOD!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Flink du er å sy! Jeg og symaskinen er ikke gode venner. Og nei, jeg skal ikke bli bestemor:)ikke som jeg vet iallefall...