onsdag, januar 09, 2008

Nå tar jeg litt dataferie!

Dette kom i posten idag! Grey's anatomy sesong 1 (har fått helt hekta på den serien, men fikk ikke med meg de første to sesongene, bestilte den fra amazon og betalte under halve prisen enn i Norge). I tillegg bestilte jeg Elizabeth Zimmermanns "Knitting workshop" der man kan finne "Baby suprise jacket" og mange andre oppskrifter. Har bare sett fort i den, og den virker lovende. En helt annen strikkebok enn det jeg er vant med. Her er det ikke store fargebilder og få oppskrifter. Mye tekst og lite bilder.
Tilslutt kom Margaretha-katalogen, vet ikke helt om jeg skal bestille meg noe derfra, men spekulerer litt i å kjøpe et sånt dåps- og fødselsbilde for å ha på veggen.


Så langt har jeg kommet på Pinneguris latviske votter. Slet max med fellingene, og den ble litt kort/trang for meg øverst, men ellers er jeg fornøyd. Er tross alt første vottene jeg strikker med mønster!


Sånn, det var det jeg hadde idag! Har fått unna HV-gavene, og skal strax kooose meg med Grey og alle de andre mens jeg strikker tommel og de to siste rutene til lappeteppet jeg håper jeg blir ferdig med snart.
Om en uke drar jeg til Åslåo og Jessheim! Gleder meg kjempemasse!

1 kommentar:

Anonym sa...

Her har du mye å kose deg med ja! Herlig med slike ting. Vottemønsteret ditt var flott!