fredag, desember 28, 2007

Se hva jeg har fått!

Se så mye fint som kom i posten idag! Mona de Lux på hobbyboden hadde kjøpt et garnnøste jeg manglet et av, så snillt gjort!
Så kom "alt om håndarbeide" og "strikk, en reise til indre ro". Disse skal jeg kose meg med når jeg er ferdig med å strikke bleiebuksa og de tovede tøflene.
Og med boka så kom det også noe som jeg først trodde var juletrepynt, men som viste seg å være gaveetiketter. Så nå kaller jeg de for gavevotter:)

Men de var så fine at jeg heller vil spare på de og bruke dem til juletrepynt istedet. Moahaha.


3 kommentarer:

Strikk i Ørska sa...

Så herllig med slike pakker i posten:) Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min. Jeg er heldigvis ikke syk og sengeliggende, men hadde en stor operasjon den 12.desember. Så med et 20 cm arr rett over magen blir en litt redusert. Men det går bedre og bedre hver dag:) Ha en fortsatt god jul og et fantastisk nyttår!!

Klem fra trollmor

Anonym sa...

Så tålmodig du er som broderer slike bittesmå sting. Jeg har ikke tålmodight til slikt. Med den posten din kunne jeg nok kost mrg godt md ja.

Ser at du dro kjensel på stakkars Shaun som "puslespill", hehe! Han er ferdigsydd nå og skal til fotografen i morgen.

Anlen sa...

Takk for helsing i bloggen min!
Eg har nesten identisk pepparkakehus som det du har... Men mitt seig ikkje så mykje (hehe...)