torsdag, desember 27, 2007

Endelig ferdig!

Endelig ferdig med denne! Jeg broderer den bare for tanta til mormoren min, hun ser ikke så godt og denne er sydd med små korssting så da tilbød jeg meg å gjøre den for henne.
Brukte vel ca 50 timer (om ikke mindre), men pga feilbrodering (jeg hater det) så lot jeg den ligge en stund før jeg begynte igjen. Det verste jeg vet er å rekke opp ting jeg har sydd/brodert feil.
Hun vil montere den selv, så det skal hun få gjøre. Skal spørre om jeg kan ta bilde av den når den er ferdigmontert, men vi får se om vi husker på det.
Det skal bli en dorullholder.


Også var jeg på litt garninnhandling idag! 3 nøster rød og 1 sort vamse, og i tillegg "selbustrikk" fra Rauma. Åh, jeg gleder meg til å strikke votter og lester!
Det røde garnet skal gå til tovede tøfler og det sorte til enda en Plue (de ble populære gitt). Morsomt å få bestillinger på ting man har laget:)



2 kommentarer:

Anonym sa...

Så flott broderi.
Ja det er ergelig å sy feil.
Flotte votter du har kjøpt mønster på.
Ha en flott romjul.

Ádám sa...

wow sooo pretty:) i love roses^^