mandag, november 23, 2009

Selbuvotter til julebror

Midt i julegåveproduksjonen er det IKKJE gøy å finne ut at ein mangler garn. Iallefall ikkje når garnprodusenten heiter Viking og er viden kjent for å ha STORE fargeforskjellar på partiene sine. Derfor måtte ei lita etterlysing til, og heldigvis for meg finns det engler i verda: Dati!
Ho hadde partinummer 9, eg trong partinummer 6. Då pakka dumpa i posten var eg veldig spent!

Og som dykk ser er det ikkje noko skildnad! For ein gong skuld er eg supernøgd med at Viking har klart å få to partiar så like!

Historisk fakta:
Mønster: Eit eller anna ark eg fekk ifrå sandnes fordi eit hefte eg hadde kjøpt var full av feil (eit hefte= eit ark, eg var superskuffa av det ja!)
Garn: Viking Sportsgarn, 109g i blanding av gult og sort. HEIA BODØ/GLIMT!

Morosamheit: Eg hatar mønsterane til Sandnesgarn! Kan dei ikkje sette tommelen for seg sjølv! ARGH! Aldri meire selbumønster derifrå, sjølv om det var deilig å strikke votter på pinne 3,5!
På baksida merkes det godt at eg har hatt forskjellig veg på fargetrådane, altså, på venstre hånd har eg hatt sort nøste på venstre side av meg, men på høgre bytta eg, og det synest meire enn eg hadde håpa på! Dessverre gadd eg ikkje å ta bilete av det, latskapen lenge leve!

No har eg berre 4 julegåver igjen:
Eit eller anna til Yngste lillesøster (eg prøver meg på Tine Solheim sine nattsokker ifrå "maskeball", men veit ikkje om eg klarer å få dei ferdig.
Mina ynskjer seg Lil Devil Baby Hat i vaksenstorleik, så eg lurer på om eg har noko rødt tjukt garn, om ikkje så har eg kanskje mor Aase som eg kan legge dobbelt.
Annicken ynskjer seg ei mappe ho kan legge bestikk i, om nokon veit kor eg kan finne eit lett mønster på det ville eg vert evig takksam.
Torhild skal få eit eller anna, men eg veit ikkje heilt kva ho ynskjer seg:p


Tilslutt vil eg gjerne vise ein bitteliten filmsnutt av K. Ho satt i senga og sang barnesonger då eg fann ut at eg skulle filme ho. For kvar gong eg skrudde på opptak sa eg "sånn". Morosamheita kjem når eg plutselig vel eit nytt ord, som kan feiltolkast. Eg lo iallefall godt av denne, og gjer det fortsatt.

16 kommentarer:

Anonym sa...

Stilige votter, skjønte med èn gang det var Bodø/Glimtvotter, hehe! :D

Jeg lo godt av videoen jeg også, så utrolig nusslig da!!! :)

Dati sa...

Så flotte vottane vart og så var det godt at nøsta kom til nytte ;)

medina sa...

Fine selbuvotter. Det er vel slik at noen mønsterprodusenter liker vi og andre ikke. Man får liksom sine favoritter;)

mimouna sa...

Så bra at du fikk garn med samme farge. Fine votter! :o)

Herlig jente du har. Og så stor hun har blitt!

Går på Earl Grey jeg, hehe. Et par liter om dagen og så går strikkepinnene nesten av seg selv. Bare prøv!

Berit/Tireb sa...

Så flott du fikk tak i garn med lik innfargning. Vottene ble kjempefine!

Og videosnutten var jo herlig :) Skjønn jente du har!

MayM sa...

Så nusselig lita tulle da og en artig liten filmsnutt. Selbuvottene dine ble virkelig flotte. Utradisjonell farge, men virkelig stilig.

MarteS sa...

hehehehe, førr en hærli filmsnutt av jenta di! Ho takke no pent ihvertfall ;))

Eg trur eg ska strekke samme vottan i kvitt å rødt... :P HEIA TIL ;p

Madevik sa...

Fiiina vantar! Och en liten charmis-tjej! :0)

Pinnepenn sa...

Så fine votter! Søte jenta di da. :)

Gunn sa...

Gurimalla, så mye flott du har strikket! Og for ei søt lita pia du har.. :D

AnneBeth sa...

Så fine vottene er. Skulle ønske jeg kunne strikke selbuvotter. Heldig han som får disse. Søt jente du har.

Kate sa...

De ble kjempeflotte. Jeg vet om en liten kar i Bodø som hadde blitt overlykkelig for sånne, men det får bli til neste år. K vokser ser jeg, søt lita pie ja.

Elin sa...

Nydelige votter :D

MayM sa...

Stikker innom deg for å ønsker deg og dine en riktig God Jul

Hanne sa...

Stikker innom for å ønske deg en langsom, glad og god jul!
Det var en supersøt videosnutt du hadde lagt ut :-)
Pludrehanneklem

Fru Keilegavlen sa...

Åååå, så mykje flott det er i bloggen din!! Flink du er!! Takk for kommentaren angåande bunadsbiletet mitt. ;-) Mannen min og eg gifta oss i bunad i september i fjor. Biletet av oss begge ser du under Anna i menyen. ;) Ønskjer deg og dine ei fantastisk flott julehøgtid!