onsdag, januar 13, 2010

Lue, bunadssaum og hjelmbruk

Dette blir eit kort blogginnlegg, høgrearma mi er ikkje heilt god idag. Derfor skal eg prøve å halde det så sakleg som mogleg.Her er lua eg strikka til tanta til mormora mi, ho hadde noko garn ho ville ha lue av og spurte om eg kunne strikke ei lue til ho. Valet falt på Snappy hat (ravelry-link). Eg brukte 70 gram av dette garnet som heiter Fjorda og var ifrå Gjestal. 70% ull og 30% mohair gjer at det klør i nesa.

I prosjekt til fordyping har vi no bunadstilverkerfaget som fordypingsutdanning, og vi syr prøvelapp på nordlandsbunad. Eg fekk berre lov til å sy greinene fordi eg ikkje visste korleis bladene og rosene skal broderast. Her er iallefall den lysaste fargen.

Den lysaste og mellomgrønne farga.

Og tilslutt alle tre grønfargane på stilken.
Eg har faktisk fått utplasseringsplass på bunadsavdelinga til husfliden her i Bodø, eg skal vere der kvar tysdag etter 12 i 6 veker! WOHOO! Det kjem til å bli kjempekult!

Og tilslutt ei lita oppfordring; BRUK HJELM! Sjå kor heldig eg var som berre fikk dette synlege såret i andledet! Eg sykla litt for fort, hadde ein litt for krapp sving og sykla visstnok på nullføre (dog må det seiast at eg var ute og sjekka om det var glatt, og eg fann ut at det ikkje var det, men det var det lengre bort). Dagen idag har gjett meg ei gul og raud høgreside, ein blå venstrelegg, ei forslådd skulder som skal sjekkes om ei veke for muskulære skader (no er hevelsane for store og smertene for intense) og eit hovud som er sjeleglad for hjelmen.
Eg priser meg lukkeleg for to ting: 1. At eg gjekk inn igjen for å hente hjelmen då eg fann ut at eg hadde gløymt han. 2. At eg var åleine på sykkelen.
Det ser kanskje overfladisk ut, men eg veit at eg ikkje hadde klart det like bra uten hjelm. Brillene mine fekk seg ein god skrap også, så glasset må nok byttast ut. Klarer å skrive på dataen, men ikkje å flytte høgrehanda på dataen, hehe, eg er nok eit syn her eg sitt.

13 kommentarer:

Emme sa...

Nydelig lue, flott søm og du og du så heldig du var da du veltet på sykkelen.

Wenche/chawo sa...

For en herlig lue du har strikket.Bunads broderingslappen var også flott ,ønsker deg lykke til med utplasseringen i bunadsavdelingen.Det blir nok lærerikt og flott.
Godt du hadde hjelm,som kunne ta av for den største støyten,når du veltet på sykkelen.God bedring.

sissel sa...

Så bra at du gikk inn for å hente hjelmen. God bedring, du skal se at det går bra.
Flott lue og bunadsbroderingen din så bra ut - dette klarer du godt. Lykke til med praksisen.

Hanne sa...

Nydelig lue. Morsomt med bunadssøm da :D Det er utrolig viktig det du sier om å bruke hjelm, kjempe viktig å bruke hjelm.

Christina sa...

Nydelig lue.
Så heldig du har vært, når ulykka først var ute.

hisae sa...

Flott lue. Imponert over dere som sitter med bunadssøm. Bra du ikke skadet deg mer i velten. Jeg bor 20 min fra Jessheim så det er bare å si ifra når du er i traktene

LivM sa...

Fin lue og flott bunadsøm. Så bra at det ikke skjedde noe verre ulykke med deg, og flaks at du hentet hjelmen.

Sivangj sa...

Ei flott lue og gratulere med plass på bunadavdelinga !!! Lykke til me tia der !!
Godt du brukte hjem .. Skummelt å tenke på korsen det kunne gått om du ikkje gjorde det ...

Tina sa...

For en flott lue!

MayM sa...

Nydelig lue du har strikket. Du var jammen heldig at det gikk så bra når du datt av sykkelen.Det beste er nok å parkere den slags remediert om vinteren og heller sykle inne på en ergometersykkel

Berit sa...

Flott lue du har strikket. Bunadsøm ser vanskelig ut, men det må være moro å ha en bunad en har brodert selv.

Og det var jammen godt det gikk så bra med deg etter sykkelvelten. Du er vel flink til å bruke hjel nå? ;)

Rapunsel sa...

God bedring! Og så blir det spennende å høre mer om hvordan det går på bunadsavd. God helg!

Pillen sa...

Så spennende å følge med på bunaden!

Har en award til deg i bloggen min :)