søndag, januar 17, 2010

Award

Eg har fått ein kreativ blogger-award ifrå Pillen! Wohooo! Heldige meg:D

Eg vart utfordra til å fortelle sju ting om meg sjølv! Etter litt tenking har eg no kommet fram til noko å fortelle.

  1. Eg har eit (ikkje fullt så hemmeleg) crush på Aksel Lund Svindal.
  2. Min beste medisin mot syllefyke er kyllingburger med ost og bacon og glasscola.
  3. Eg er særs lite glad i å rydde eller vaske, og sett meg heller ned med handarbeid istaden. Dessverre skjer dette nesten kvar gong eg skal rydde/vaske.
  4. Eg jobber på ein hobbybutikk, noko som er den beste jobben i verda!
  5. Eg liker å strikke til krim, og vurderer å ta med meg strikketøy på kino fordi eg liker å flytte oppmerksamheita mi ifrå skummel film til strikking.
  6. Eg elsker å bake, dessverre lid fryseren min av aukande bakinglyst men dalande etelyst.
  7. Eg veit enno ikkje kva eg skal gjere til hausten. Om det blir lærlingeplass som bunadstilverkar eller sylvsmedlinja i Valle.

Mine kreative bloggervenar som skal få denne er: Monica , MayM, Krøllemikkel, Elin.

No kjem siste episode i Varg Veum, så eg får ikkje skrivi fleire bloggervenar enno.

4 kommentarer:

KRØLLEMIKKEL sa...

Tusen takk for award. Kjempehyggelig!

nragnhild sa...

Å strikke på barnekino er veldig koselig :) Det fordrer et lettvint strikketøy - men gjør at en har noe å holde fast i når alle andre "voksne" som ser Knerten e.l. har med seg barn :p

Elin Osa Søreng sa...

Gratulerer med award! Og takk for at du gav den videre til meg :o) Klemmer

Monicas sa...

tusen takk skal du ha for award...koselig...skal få lage ett innlegg etter jobb,