lørdag, februar 02, 2008

Norsk og engelsk blogg. Norwegian and English blog.

Pga Ravelry har jeg sett meg nødt til å begynne å oversette bloggen min til engelsk. Jeg får bare tatt litt om gangen, så jeg vil oversette de siste bloggene først, og så gå videre tilbake i tid.
Håper mine utenlandske venner har tålmodighet til å vente på kanskje akkurat det innlegget de vil lese.

Because of Ravelry I have to start to translate my blog in English aswell as Norwegian. I can only translate little at a time, so I'm starting with the newest posts and work myself backwards.
Hopefully my foreign friends have the patience to wait for the post they want to read.

And hopefully they would understand/forgive my English:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

??? er det noen her ??? brukes denne siden ????????????

Anonym sa...

coalition curve marxists artificial adnexus budgetary poorest concluded bravo forderung sharpens
lolikneri havaqatsu