mandag, januar 28, 2008

Min aller første sydde duk!

Se fiiine duken jeg har sydd! Dette er første gangen jeg syr en duk noensinne, tidligere har jeg bare sydd klær og andre ting.
Nuvel, så ble den kanskje litt i minste laget (tenkte jo ikke på at den skulle legges inn to ganger a 3cm på hver side) og det er kanskje litt småfeil histen og pisten, men det er min første duk!
Brukte bare to timer på å lage den, brukte oppskrift fra boken "søm" fra Damm, først skjønte jeg den ikke helt, men etter å ha tatt en ting av gangen, forsto jeg det veldig bra!

Egentlig er vel det et julestoff, men jeg likte det så godt at jeg vil ha den på bordet nå!
Si ifra hvis dere mener den er for julete!

Hjørnet.

Nå har jeg endelig fått igjen den sømtilliten min sømlærer fra Folkehøyskolen så fint ødela.
Nå ser jeg at jeg kan sy på ånkli!

3 kommentarer:

Beate sa...

Klart du kan!
Flott duk :)

chocolatehead sa...

Så fint stoff, og fin duk også! :)

Har et par av de andre hjertestoffene fra panduro, som skal (etter planen) bli puter og duk.

Anonym sa...

Kjempeflott duk, og nydelig stoff:)