onsdag, januar 23, 2008

Jeg har gått helt bananas!



Hadde bestilt denne fra Atelje Margaretha, og den lå i postbunken min da jeg kom hjem fra reise igår. Har alltid ønsket meg en sånn, men siden jeg aldri fikk det. Fant jeg ut at jeg måtte vel lage en selv.
Her er det kule fra posthaugen min; Alt om håndarbeide, Pandurokatalog, broderi og Kreative kvinner.
Jeg har handlet mye stoff mens jeg har vært ute og reist. Ikkeno garn.
Dette var veldig fint synes jeg, men var vanskelig å få et bra bilde av det.

Disse stoffene kjøpte jeg på Naboskapet på Jessheim.


Panduro hadde salg på julestoffer, minus 70%. Da er det ikke rart man går bananas!
To tildastoffer, en jule og en grønn kul stoff:)
En meter av den.

En meter av denne og.

Og nesten 3 meter av denne! Har planer om å sy juleduk av denne, må bare lære meg å sy duk først:)




Ingen kommentarer: