mandag, juli 06, 2009

Pinneguris latviske votter, for andre gong

Eg lovte jo i forrige innlegg å fortsette på disse vottene igjen, vottene er kjempeenkle å strikke og eineste årsaka til at eg ikkje har gjort dei ferdig er at eg ikkje syntes eg fekk vott nummer ein fin nok. Så eg fortsatte berre å strikke på dei, og ser at eg strikker jo MYKJE finere no enn eg gjorde i januar 2008 *fnis*
Etter ei stund forsto eg at eg strikka heilt annleis, som ein kan sjå på bildet under her så er det nesten ein cm forskjell heilt øverst på votten.


Først tenkte eg på å skulde på pinnene eg brukte før.
Men så innsåg eg vel at det var berre ein ting å gjere...

...rekke alt opp igjen. Eg har kanskje blitt litt nøye no i det siste.

Disse går kjemperaskt å strikke! Etter to dager er eg nesten ferdig med ein vott og eg gleder meg til å bli heilt ferdig. Då har eg berre to ufoar igjen, fisketeppet og ein brodert duk.
(jada, eg har kasta ein mohairgenserUFO *grøss*)
Mønsteret på desse fantastiske vottene kan du fixe deg her (ravelry-link).

Ja, også lurar eg på nokonting; eg begynte på ein fanagenser i 2002. Kaste eller behalde? eg finner ikkje garnet att, men trur nok at eg skal finne det i butikken. Bolen er strikka ferdig (i storlek 6 år, om det ikkje var 4 eller 2, eg hugser ikkje) men mønsteret er borte.

Kva syns dykk? Eg helder litt på å berre kaste den, men hugser jo kor mykje tid eg brukte på den, det er jo den første genseren eg nokon sinne prøvde å strikke.

Ja, og mamma blei kjempeglad for sjalet i gåve:)

15 kommentarer:

*Kristin* sa...

Fine votter!
Hmm..litt vanskelig å gi et godt svar på den genseren. Men hadde ikke vært gøy å hatt den første genseren du strikket? Uansett hvor fin den skulle bli... :)

Jorun sa...

Jo, jeg syns du skulle gjøre den ferdig! Gleder meg til å se den.....
Ha en fin dag!!!!
Og vottene ble flotte!

Monicas sa...

gjør den ferdig du:)...så bra at mamman ble glad...sku bærre mangel...vottan blit flottings...

Nena sa...

Jeg syntes du skal gjøre den ferdig ;-) Ha en fin dag :-)

Tinas sa...

Jeg synes du skal gjøre den ferdig. Moro gjøre ferdig den første strikkagenseren din. Flotte votter du strikker.

Hege sa...

Så flotte votter! Så ut til å være mye pirk med det mønsteret :)

nragnhild sa...

Jeg syns du skal gjøre ferdig genseren, claro claro!! :) Det var noen nydelige sjal du hadde laget, klart mamman ble glad! :)

Anlen sa...

Tja, eg er ikkje sikker på om eg hadde gadda å strikke vidare på gensaren, eg... Men samtidig er det stas med den fyrste. Og så har du lagt mykje arbeid i den alt...

Veit ikkje:)

LivM sa...

Nydelige votter!

Liv Irene sa...

Har du bare armene igjen, så må du fortsette! Moro å ha den første du strikka da:)

hisae sa...

Disse vottene blir nydelige, kan være lurt å rekke opp innimellom

Tino sa...

Nydelige votter du strikker!

MayM sa...

Så nydelig mønster på disse vottene. Kjempefine votter

Pinnepenn sa...

Så flotte votter, like godt å rekke opp og bli helt fornøyd til slutt. :)

Dorthe sa...

Nydelige votter:) Det ligger en utmerkelse på bloggen min:)