torsdag, mai 29, 2008

Sjåpping i åslåo:D /Shopping in Oslo


Nå har jeg kommet tilbake from Oslo! Turen var helt grei egentlig, traff mange kjentfolk og fikk handla masse fint!Da jeg kom hjem lå det to nøster hampgarn i posten, dette skal jeg bruke til å strikke bleieinnlegg av, skal bli spennende å se resultatet.
Garnet er veldig tungt, kjennes ut som hardt og tungt bommull.

Ull og saker på Jessheim hadde tilbud på Just bamboo fra Sirdar, nå kosta det 15(!!) kr pr 50g, før kosta det 55kr for like mye. Raska like gjerne med meg 10 nøster, to brune og åtte rosa.
Tror jeg skal lage litt innlegg og kanskje en fin sommertopp til meg av det rosa?


Så har jo Jessheim den nydelige butikken "Naboskapet" som jeg kan drømme meg bort i. Jeg som lovte meg selv å ikke kjøpe mer stoff før jeg hadde brukt litt av det jeg hadde i boksen min. Jah, det gikk jo ikke så bra akkurat.

Se og nyt.

Jeg bare elsket det alvestoffet!




Hvis noen har tips til hva jeg kan lage av stoffene, må dere gjerne fortelle!


Og ja, jeg fikk strikket en del fisker på fisketeppet, så kanskje jeg klarer å få det ferdig før fristen?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh sånn BÆ-tøy har jeg også, bare med gul bunnfarge.
Tenkte jeg skulle lage meg en strikketøy mappe av det.

Anonym sa...

Vet du hva ? Jeg tror jeg så deg på Jessheim :-) Satt du på kafebordene ved bakern (ved Kremmerhuset)? Jeg tror jeg så deg og snuppa di, stusset og grublet på hvem du var (det var jo noe kjent), men når jeg kom på det og gikk tilbake for å spørre om du var du så var du borte!! Var det deg? Isåfall er det ganske morsomt at jeg kjente deg igjen fra bloggverden !! Ha en fortsatt fn helg :-)

PerJorun sa...

Jeg har sydd veske av det alvestoffet. Populært. Har kjøpt flere stoffer i samme sjanger med glitter. Skal ta frem symaskinen en av dagene her og produsere masse :-)