søndag, september 30, 2007

Lekeoppbevaringseske


I disse babydager fant jeg ut at jeg måtte ha noe å ha lekene til Kristiane i. Jeg fant ingenting, og gidder ikke bruke penger på å kjøpe en eske til henne. Så jeg tok det jeg fant (som var esken til printeren min) og begynte å transformere den til en lekeoppbevaringseske.
Jeg fant en rull med noe rosa bokbind jeg hadde kjøpt på Nille for 5kr eller noe sånt og snurret rundt eska. Det måtte være dobbelt papir fordi det skinte gjennom.

Festa skjøtene med dobbeltsidig tape slik at det ikke ville synes så godt.

Så måtte jeg brette papiret inn på innsiden, der festa jeg med blank pakketape, fikk ikke hjørnene helt fine, og kledde ikke innsiden med papir heller.




Slik ser eska ut når den er ferdig kledd med papir.


Slik ser bunnen ut, hadde ikke nok papir, men så er det en bunn, så da vil det jo ikke synes. Teipet godt med blank pakketeip for at det skulle holde og ikke revne.

Slik ser den ut fra siden.


Det ferdige resultatet, nå er det ingen tvil om hva som skal være oppi. Hele prosessen tok ca 20 minutter, så det gikk veldig fort. Og resultatet synes jeg ble meget bra.

4 kommentarer:

Beate sa...

Ja, du vet råd! Gratulerer med ny blogg. Er blogger jeg og, og er meget fornøyd med det.

Anonym sa...

Oppfinnsomt og effektivt og praktisk!! Det er tre bra ting på en gang det:-D

Muffin sa...

Håper lekekassen snart blir fylt opp med masse artige leker!
Lykke til med den lille og med den nye bloggen din.

Ida E sa...

Fin lekekasse. Håper dere får masse koselige lekestunder. Senere kommer du sikkert til å tove en flott kurv til lekene eller finne på noe helt annet.